Sunday, April 12, 2009

Christels´ Brocante and Greengate



I LOVE Greengate. Every time i get in a store where they sell Greengate-products, I come home with.... nothing:-( It is because i love ALL of it and can't decide....
Today I made a decision. I bought new cups for coffee and tea at a beautiful webshop called Christels Brocante. I love the first look of the website> it is fresh and really makes me feel happy not even having made a click yet.

I HOU van Greengate. Iedere keer als ik in een winkel kom waar ze Greengate/artikelen verkopen kom ik thuis met..... niets:-( Dat komt omdat ik alles mooi vind en uiteindelijk niet kan beslissen.
Vandaag heb ik toch iets besloten. Ik heb kopjes gekocht bij Christels Brocante. Een supermooie website. Als je ´m opent word je al vrolijk van hoe het er uit ziet zonder nog maar 1 klik gedaan te hebben.

1 comment:

PINKA - Italie2go said...

Wat dan wel weer erg jammer was:
in 1 van de kopjes (rood met witte stippen) zat een barst. Ik heb hierover met christels brocante gemaild maar hierop kreeg in geen enkele reactie!
Had toch in ieder geval dezelfde service verwacht als welke ik mijn eigen klanten bied....