Monday, August 31, 2009

Small girls, small bags

A small girl who has her birthday soon, inspired me to make this smal bag. I love the combination of red en pink polkadots, as you might already have noticed. The iron-on Bambi and PINKA aplique i bought at Applicatie en zo.

This bag is also available in my shop!

Een klein meisje dat binnenkort jarig is, inspireerde me tot het maken van dit tasje. I houd van de combinatie roze-rood, zoals jullie misschien al is opgevallen. De opstrijk-applicatie van Bambi en PINKA-logo heb ik van Applicatie enzo.




2 comments:

La vie est belle a salon said...

Ik vind hem helemaal te gek je tasje! Heerlijk vrolijk. Ben zelf net begonnen achter de naaimachine. En zoals ze zeggen al het begin is moeilijk. Gelukkig heb ik ook een naaicursus gevonden en kan ik hopelijk binnenkort ook mijn zelfgemaakte dingen tentoonstellen.
Ga zo door met van die leuke dingen maken. Kijk altijd met plezier naar je blog.

PINKA said...

He, dank je:-)
Ik heb nooit een cursus gevolgd. Gewoon proberen. Op z´n ergst gooi je een stukje stof weg. Begin bij kleine simpele dingen: een poppendeken, kussentje.Succes!