Friday, October 2, 2009

New old lamp - Brocaatje

Ah:-) Yesterdaymorning i went to get my new old lamp at Brocaatje. Talked for an hour,went home, made it work immediately and look here: in the evening we had a cosy dinner under warm winterlight. I told you: autumn- I´m ready!

Ha, gisterochtend ben ik bij Brocaatje geweest om mijn nieuwe oude kroonluchter op te halen. Na een dik uur kletsen kwam ik met de lamp thuis. Meteen zelf opgehangen en aangesloten. Lampjes erin gedraaid en voila. Mijn man en dochter vinden hem geweldig. Mijn zoontje vond de oude lamp mooier maar ja.... hier moet ie het mee doen. De lamp geeft heerlijk gezellig licht. We hebben ´m dan ook meteen aangehad in de avond. Ik zei het je toch al? Herfst: ik ben er klaar voor!

1 comment:

brocaatje said...

Wat staat ie gezellig!
Super hoor dat je de lamp zelf hebt aangesloten.scheelt weer appeltaart :)
Vond het gezellig gisteren .
Fijn weekend hoor groetjes karin