Tuesday, October 6, 2009

Tilda´s Christmas ideas

Am thrilled! The new Tilda Leaflet ´tildas christmas ideas´ is just great. And (!) i ordered a lot of new Tilda-stuff for my webshop cause the other items were already sold out. Check also the new Tilda Official Website: www.tildasworld.com

Here some of the new Tilda looks:

Sweet Country Christmas with pinks and reds:



Frosted Forests with greens and blues:



Autumn Berry with warm purple tones combined with pink:



Ik ben zo blij: de nieuwe Tilda Leaflet ´tilda´s Christmas Ideas´ ( tildas juleideer) is echt geweldig! Leuke nieuwe ideeen om te naaien incl. patronen. Het boekje heeft 40 A4 pagina´s.Ik lever de boekjes met een aparte Engelse beschrijving erbij! De foto´s hierboven geven een indruk van de nieuwe collectie. Ik heb meteen e.e.a. besteld voor in mijn webwinkel. Ook de Tilda - producten die uitverkocht waren, worden komende week aangevuld. Sla je slag!

Kijk ook eens op de Officiele Tilda website: www.tildasworld.com

2 comments:

marypoppins said...

oooooooHHHH!!
meraviglioso!
mary

La vie est belle a salon said...

Ik deel je enthousiasme. Heel erg leuk!!!!
Groetjes Michaja