Friday, October 23, 2009

Tweed Bags

Autumn is one of my favourite seasons (the other is spring). I love to walk outside in these changing colours. Birds are busier than ever. Almost every day i have a walk. With or without kids. I saw a little hedgehog last weekend: so cute:-) And then the red mushrooms: my favourite (for dinner i chose other ones) and so today i have been sewing mushrooms. I´ll show them later this week. First the old news cause as always, i give you old news;-)
I had been sewing 2 new bags. Available in my webshop and ofcourse made one for myself! Guess which one of them?

Herfst is een van mijn favoriete seizoenen (de andere is lente). Het is heerlijk om buiten te wandelen in die kleurenpracht. De vogels hebben het drukker dan ooit. Bijna iedere dag ben ik wel even buiten voor een wandelingetje met of zonder kinderen. Vorige week zag ik een jonge egel: zo schattig! En dan de rode paddestoelen, mijn favoriete, alhoewel ik voor het avondeten toch andere verkies! Ik heb vanavond dan ook alleen maar paddenstoeltjes genaaid. Rood met witte stippen. Die krijgen jullie later te zien. Oud nieuws eerst;-)
Ik heb 2 nieuwe tassen genaaid: verkrijgbaar in mijn webwinkel. Natuurlijk ook een exemplaar voor mezelf gemaakt. Raad eens welke van de twee?








No comments: