Thursday, December 17, 2009

Nu we toch bezig zijn

Now that we´re blogging, here the pictures of yesterday evening. My son had been ill and was recovering. He asked the whole day about making cookies. Here he goes.
In the evening i was behind my home for a second. What a view. I had to picture my sweeties around Christmastime.

Nu we toch aan het blogggen zijn. Hatsjekiedee: de foto´s van gisteren. Mijn zoontje is eindelijk klaar met ziek zijn en heeft het al de hele dag over koekjes bakken. Hij moet en zál koekjes bakken. Doe je best, jongen.... wij doen de rest;-)
´s Avonds liep ik nog even naar de schuur. Terug naar het huis lopend zag het er binnen zó gezellig uit. Dit moest ik even vast leggen. Al is de foto niet zo scherp, de gezelligheid spat er van af.
Mijn lieve kindjes in kersttijd




2 comments:

minkeltje said...

Dat is de combi kerst en sneeuw! Dan wordt alles gewoon veel mooier en gezelliger, of het valt meer op ofzo.
Ik hoop trouwens dat het ook echt gezellig was en dat het niet alleen 'het beeld' is.. :p

paula said...

dat de koekjes net zo lekker smaken als ze eruit zien .Je zoon mag altijd hier ook even komen om koekjes te bakken;-)
Het ziet er zeker gezellig uit op je foto

fijn weekend en groetjes Paula