Wednesday, February 17, 2010

De nieuwe Tilda collectie 2010



Hallo daar ben ik weer!

Dit keer om te zeggen dat de nieuwe Tilda artikelen binnen zijn! De nieuwe stofjes zijn lekker vrolijk en zacht. Je krijgt meteen het lentegevoel! Ook nieuwe applicaties en lintjes. De kroontjes zijn ook weer binnen.

Het nieuwste Tildaboekje Tilda Summaer Ideas is geweldig! Dit maal is het uitgebracht in het Engels. Voor 15.00uur besteld, volgende dag in huis!

Voor wie het leuk vindt te knutselen met Tilda: ik heb nieuwe tilda knipvellen toegevoegd: Flowergarden en Folklore.

Voor zowel het knip- en naaiwerk zijn de nieuwe brads ook fantastisch! Ze zijn groter dan wat we gewend zijn: tussen een euro- en 2euro-munt in.

3 comments:

Michaja said...

ziet er weer erg fleurig uit de nieuwe Tilda collectie. Ik wacht op smart op het boek die ik van de week besteld heb!

Michaja said...

Nee het boek heb ik hier in FR besteld. En het zijn geen appeltjes op het blikje maar bloementje.

moncherry said...

Ik heb net eens lekker rustig door je webwinkel gestruind. Super leuk zeg wat je allemaal maakt!