Thursday, February 11, 2010

Fw: PINKA nieuwsbrief: PINKA en Holy Stitch!

 
Mocht je deze nieuwsbrief niet goed kunnen lezen, lees 'm online op: http://www.pinka.nl/Nieuwsbrief
Nieuwsbrief PINKA

Zaterdag 13 maart is ook PINKA aanwezig op de Holy Stitch!

PINKA houdt MEGA-UITVERKOOP!

De bezem erdoor. De lente komt eraan. Alle artikelen heb ik flink afgeprijsd m.u.v.  de Tilda-artikelen.

Daarnaast kun je bij PINKA ruitjes- en stippen stoffen kopen voor €6.95/meter.

Een aantal bandjes en randjes worden voor een leuke prijs aangeboden. Dat noem ik nou eens Holy Stitch!

Let op: Volgende week komt de nieuwste Tilda-collectie binnen met het nieuwe voorjaarsboekje incl. Engelse omschrijving. Kijk voor een impressie op www.tildasworld.com

Groetjes,

PINKA
www.pinka.nl

 

P.S.: Word je lid van mijn hyves? http://pinkacollection.hyves.nl

 

 

2 comments:

La vie est belle a salon said...

Mijn bestelling is bij je binnen hoor :)
Groetjes Michaja

PINKA - Italie2go said...

Michaja,

Gezien! Dank je wel! Ik ga het meteen voor je klaarmaken.