Tuesday, February 16, 2010

UITVERKOOP

Het was me een heerlijk weekend. De zaterdagochtend startte goed: Bij de eerste bocht in Assen zaten er al 2 ooievaars, elk op een lantaarnpaal. Zo'n uitzwaaicommité maakt meteen de dag goed.

In Leeuwarden op de Holy Stitch! ontzettend goed verkocht én veel plezier gehad! Vervolgens op de terugweg naar huis vloog er lichte schim naast me in het donker. Lang genoeg om te zien dat het een enorme uil was. Nu heb ik niet specifiek iets met vogels maar wel met dieren in het algemeen. Dit soort plaatjes krijg je niet vaak op je netvlies. Dus super. Radio aan, zingend naar huis.

Zondag: blijkt er een super verrassing te zijn. Manlief heeft geregeld dat er oppas is voor de kinderen aan het eind van de middag en heeft speciaal voor Valentijn in een leuk restaurant gereserveerd.

Je snapt: mijn weekend is TOP geweest.

Als klap op de vuurpijl ben ik maandagochtend even met de bezem door mijn webwinkel gegaan. Sommige items zijn opgeruimd, andere items flink afgeprijsd. Weer andere items zijn inmiddels uitverkocht op de Holy Stitch!. Ik zou zeggen: sla je slag en kijk of er iets voor je bij zit in de uitverkoop!Overigens: bestellingen die door de brievenbus kunnen, worden niet als pakketpost verrekend. Bij vragen gewoon even mailen.

Een voorbeeld uit de Baby-Sale is de jongenscollectie van PowellCraft:


Of scoor één van de laatste Greengate kokers met stippen potloden:







Groetjes,

Karin

No comments: