Friday, March 5, 2010

Give-away Wonen&Co - De beurs 2010



PINKA viert het feit dat de lente komt. Valt er nu en dan nog een sneeuwvlokje, toch is het overduidelijk: de vogels fluiten hun lentelied, de dagen zijn langer en ik heb de eerste bloembollen al boven de grond uit zien steken! Kom maar op met de lente want ineens barst ik uit van de inspiratie. Nieuwe ontwerpen, nieuwe stoffen.

Wil jij ook inspiratie op doen? Dat kan bijv. tijdens hét woonevenement van het Noorden: Wonen&Co - De Beurs 2010.

Wanneer:
Van Donderdag 18 tot en met Zondag 21 Maart
Waar:
MartiniPlaza Groningen (Leonard Springerlaan 2)

Wat je ervoor moet doen? Simpel.
1. Meld je aan voor de nieuwsbrief op www.pinka.nl (linkerkolom)
2. Word lid van http://pinkacollection.hyves.nl (als je dat nog niet bent)
3. Houd een dag vrij in de periode 18-21 Maart want wellicht wordt je uitgeloot.

Uiterste datum om nog mee te kunnen spelen: 14 Maart 2010!!

Ik laat mijn 6 jaar oude dochter een mailadres aanwijzen. Je krijgt bericht via e-mail als je de winnaar bent. Vervolgens neem je via hyves contact met me op zodat ik je de kaarten kan toezenden.

TIP: Groningen is een supergezellige studentenstad. Combineer de beurs met de binnenstad, als je nog benen over hebt! Of nagenieten in één van de gezellige restaurantjes of De Groote Griet / De Drie Gezusters.

2 comments:

moncherry said...

Ik had graag meegedaan, maar ik neem aan dat vliegtickets vanuit Melbourne niet bij de prijs inbegrepen zitten...hihi.
Veel geluk aan degenen die wel mee doen! Groningen is echt een superleuke stad!
Monique

Michaja said...

jammer dat ik zo ver woon!