Friday, May 14, 2010

Voetbáál!!


Voetbal. Ik ben één van de vrouwen die niet van voetbal houdt. En gelukkig heb ik ook zo'n man. Man houdt van Formule 1, zelf kijk ik graag naar de MotoGP, honkbal, superslalom en turnen. In de praktijk komt het er op neer dat de helft langs me heen gaat omdat ik niet van het type ben dat stil voor de buis zit.

Als ik dan door de straten fiets heb ik medelijden met al die vrouwen die wél mannen hebben die van voetbal houden. Die mannen versieren hun huis namelijk van binnen met oranje plastic vlaggetjes.
Dat moet toch anders kunnen?

Daarom heb ik de D.I.Y. (Do It Yourself) Hup Holland Hup feestslingers in de webshop liggen.
De stoffen punten (in rood, blauw, oranje en boerenbonte ruitjes) voor deze feestslinger zijn al uitgeknipt en omgelockt. Het enige wat je hoeft te doen is ze aan de 3 meter lange biaistape te stikken. Fluitje van een cent.

Kun je er toch leuk bij zitten tijdens de voetbalperiode;-)

2 comments:

Heidi said...

Goed idee!

Hier ook niet zo voetbal minded! maar krijg toch de kriebels als oranje speelt!

XO Heidi

Michaja said...

Hahaha, hier ook iemand die niet van voetbal houdt en al helemaal niet van het huis daarvoor versieren. Gelukkig kennen ze die gekte hier in Salon de Provence niet. Wel voetbalgekte overigens hoor!