Sunday, July 25, 2010

Babyjurkje met broekje

Zoals ik zei: ik word tante. Vandaag heb ik een fantastisch babyjurkje met broekje genaaid. Simplel en zonder patroon. Zo simpel om te doen. Je maakt een zelfgemaakt patroon van een bestaand jurkje maat 56 die mijn dochter voor haar pop gebruikt. Ik heb er foto's van gemaakt dus binnenkort zal ik de werkbeschrijving voor jullie plaatsen.
Nu eerst het resultaat. Wat vind je er van?

Like i said: am going to be an aunt. And so i made this gorgeous babydress and babytrousers without an excisting pattern. Just drawn out of an excisting dress my daughter uses for het doll. I'll give you a tutorial one of these days.
Now first the results. What do you think about it?






2 comments:

hutsefluts said...

Leuk met die geknoopte schouderbandjes! En de combinatie van stofjes is echt heel erg leuk.

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) said...

ik vind het prachtig!