Tuesday, July 13, 2010

Haken voor een baby - Crochet for a babygirl

Jaaa!! Ik word tante. Ik wist het al een tijdje. Het is een meisje en zal in September worden geboren. Het haakvirus sloeg spontaan toe. Vandaag show ik jullie het resultaat. Wat vind je er van? Ik hoor graag je mening.

Yes!! I'm going to be an aunt again of a babygirl who will be born this September. I heard it some months ago and started to crochet immediately. Today I show you the result. What do you think? I'd like to hear your opinion.





4 comments:

Lisette said...

Gefeliciteerd!!! Ha, ha, baby's en kinderen zijn ook geweldige haak-aanleidingen ;) Ik vind het waanzinnig mooi; lief en zacht en het randje en de bloemetjes zijn te schattig...

Nathalie said...

Gefeliciteerd!!
Leuk gemaakt, ziet er schattig uit.

Kimminita said...

Hij is.....prachtig! Straalt echt het woord LIEF uit.

Conny's Cottage said...

sooooo wat ist het leuk.

En sooo feel werk

gropetjes Conny