Sunday, August 29, 2010

Aandacht schenken op Noorderzon


Vorig weekend ben ik met mijn vriendin op Noorderzon geweest. Het was een heerijke dag en het struinen langs verschillende stands in het park van Groningen is een heerlijk tijdverdrijf.
De container van Grun(n) gemaakt trok mijn aandacht. Terwijl mijn vriending met haar dochter stempeltjes ging maken op houten schijfjes, had ik de tijd om alles tot in detail te bekijken.



Allereerst werd mij aandacht geschonken bij de mobiele kraam van Schenkaandacht.nu. Het zag er allemaal zó leuk uit! Alles klopt: de kraam, de theepot, de theezakjes en kaarten van schenkaandacht.nu waar duidelijk veel aandacht aan geschonken is. Het bekertje kan vervolgens in de grond geplaatst worden, eenmaal thuisgekomen: er zit een strip met bloemzaadjes op!

Verder vond ik de portemonneetjes en tassen van Van San geweldig.
De lampenkappen van Marjolein Perin zijn het einde. Op de foto zie je het niet; aan de binnenzijde van de lampen is een oud randje kant verwerkt: mijn hart is gestolen. Ik geef me op voor de eerst volgende workshop die ze geeft.



Fantastisch ook de schilderijtjes gemaakt op oud hout. Of de hele kleine mini-schilderijtjes gemaakt op een plakje van een stok. Weet jij over welke kunstenaar ik het heb? Graag je reactie!!

1 comment:

Adriana said...

Klinkt alsof je echt een hele fijne tijd hebt gehad. Leuk dat je zoveel moois hebt gezien zeg. Dat moet een bron van inspiratie zijn geweest.

groetjes Adriana