Monday, August 23, 2010

Goodiebags

Het is zo leuk om te geven en te krijgen: een goodiebag!!
En zo kom je als webwinkelier ook nog eens positief in de kijker.

Heb jij een webwinkel en wil je extra aandacht? Stuur me je kaartje toe voor in de goodiebags die ik uitdeel bij besteding vanaf 15 euro in mijn kraam op verschillende markten.
Ook zend ik ze mee met de pakketpostbestellingen via mijn site. Natuurlijk is het leuk als je er een kleinigheidje bij aan niet of iets kleins toestuurt met jouw logo of link eraan.

Wees creatief. Ik maak zo'n 100 goodiebags. Je mag zelf weten hoeveel goodies je toestuurt. Wat over is, gaat in andere goodiebags en afhankelijk van het aanbod kan de inhoud van de goodiebags verschillen.

Meer weten? Mail me op karin-at-pinka-punt-nl

Binnenkort sta ik op verschillende drukbezochte markten in het Noorden:

Herfstfair Orvelte
10, 11 en 12 September 2010
Een drie-daagse supergezellige fair in museumdorp Orvelte. Veel brocante, tuinplanten en uiteraard PINKA!

Holy Stitch! Leeuwarden
Zaterdag 6 November van 11.00 tot 20.00 uur
Zondag 7 November van 10.00 tot 18.00 uur
Op deze craftymarkt in de oude gevangenis De Blokhuispoort neem ik buiten de handgemaakte artikelen ook Tilda-items en stoffen en lint mee.
Op de gang kun je deelnemen aan een workshop décopatch: versier je eigen vogelhuis of een klein diertje. Succes verzekerd voor jong en oud!!


Die Zijn Leuk! - Groningen
Zondag 28 November op de Vismarkt in Groningen.
Op deze hip en handgemaakt markt op de koopzondag voor Sineterklaas kan ook jíj een origineel kadootje scoren!

1 comment:

melissamilis said...

goh ik wil wel meedoen!
Je kan me contacteren op

info at melissamilis.com

ik heb nog wat leuke kaartjes enzo :-)