Thursday, August 5, 2010

Holiday! Celebrate!





Vakantie! Altijd leuk! En wat nemen we mee? Een tandenborstel, een kussen en..... een schoenendoos vol lintjes, haakjes, een haaknaald, wol, blabla.
Het heeft op een druilerige middag geresulteerd tot tashangers en mooie haarspelden. Verkrijgbaar in mijn shop!

Holiday! Always a good time! En what do i bring with me? A toothbrush, cushion and a shoebox full of laces, cotton, etc. On a rainy afternoon it resulted in new hairclips and other. Available in my shop!

4 comments:

Annemarie's Breiblog said...

Wat een leuke blog heb je en wat maak je mooie dingen! Ik ben je nieuwste volger hoor!

Groetjes, Annemarie

Adriana said...

Wat een leuke speldjes! Die vind ik echt supergaaf. Heel mooi gemaakt. Wat een mooi blog. Je hebt er een volger bij hoor.

groetjes Adriana

Lisette said...

Waar vakantie allemaal niet goed voor is :) Ik heb een stokje voor je als je dat leuk vind (http://littlezhandmade.blogspot.com/2010/08/hoe-het-begon.html)

Michaja said...

Je haarspeldjes zijn helemaal gaaf!
Groetjes Michaja