Friday, August 20, 2010

Holy Stitch 6 - 7 November 2010



En daar gaan we weer! De cel in van de oude gevangenis De Blokhuispoort te Leeuwarden. Nog geen enkele keer gemist. Het is immers een superlocatie om als standhouder aanwezig te zijn. Zo mogelijk met versterking zodat ook ikzelf even kan rondstruinen op deze craftymarkt. Er zit altijd wel iets leuks bij!

Dit keer is de geheel overdekte craftymarkt op Zaterdag 6 November van 11 tot 20 uur en Zondag 7 November van 10 tot 18 uur. PINKA is er beide dagen aanwezig. Versterkt door zuslief Silly die workshops Decopatch voor kinderen en volwassenen gaat verzorgen in het gangpad.

Ook ditmaal verzorg ik, in eigen cel, goodiebags voor eenieder die een bedrag van 15 euro besteed in mijn cel (cel 1: links in de hoek onder de trap). Let wel: OP=OP!!

Ben jij zelf een webshopeigenaar en wil je meedoen aan mijn goodiebags om zo ook in the picture te komen op deze markt in Leeuwarden? Mail me even.

2 comments:

Lisette said...

Gaaf hoor! Ik wou dat ik dichterbij woonde, want dan was ik er zeker weten ook bij. En er komen visitekaartjes (en misschien nog wat kleine goodies - afhankelijk van de tijd) jouw kant op!

Adriana said...

Ik zou willen dat het wat dichterbij was want het lijkt me echt een ongelooflijk leuk sfeertje daar. Helaas, ik moet het met verslagen op weblogs doen.

groetjes Adriana