Friday, August 27, 2010

Overslagjurk van PINKA




En daar gaan we, zó de herfst in. Rood met witte stipjes wordt nu wel heel toepasselijk. De leggings en lange mouwen komen weer uit de kast en het is weer tijd voor wat nieuws:

De Overslagjurk van PINKA!!

Lekker rood en lekker stretchy. Zowel zakelijk als casual te dragen. Draag het bijv. met elegante laarzen of een panty en pumps om er chic uit te zien. Evt. met een jasje. Voor een meer casual look staat het prima met een legging en stoere laarzen. Doordragen in het voorjaar / zomer? Hup, blote benen en kleppertjes of slippertjes.
Het jurkje heeft een roezelrand met elastiek rond de halslijn en is verkrijgbaar in verschillende maten (op bestelling). Ook in het lavendelblauw met witte stipjes.

Op bestelling verkrijgbaar in mijn shop.
Levertijd: 1 week

4 comments:

Marjo said...

Leuke jurk zeg! En een leuk stofje :)!

Marjo said...

Leuke jurk zeg! En een leuk stofje :)!

Adriana said...

Mooie jurk zeg, en ik kan me voorstellen dat hij ook heel handig is te combineren met heel veel accessoires. Ik vind de stof ook heel bijpassend.

groetjes Adriana

docka.nl said...

wat een leuke jurk! Ik hou van stipjes, rood en ook de dingetjes bij de halslijn vind ik leuk. Goed gelukt!!!