Friday, October 8, 2010

Een mandje gevuld met Katten










Op de herfstfair in Orvelte heeft Karin kussens en een mandje van gerecyclede pakdekens bij me gekocht. Ze vulde het mandje met.... katten!
Vandaag mailde ze me foto's en ik moet zeggen: het poezenmandje lijkt voor ze gemaakt. Zien ze er niet heerlijk dromerig uit?


De poezekes zijn Noorse Boskatten en -katjes van cattery HÃ¥ret Landstryker in Epe. De kleintjes zoeken nog een “gouden” mandje (misschien een Pinka creatie ?) bij mensen met hart voor katten.

Kijk maar eens bij www.haretlandstryker.nl

7 comments:

Essie's handcraft cuteness blog said...

Super cute en het mandje is ook schattig. Helaas wil mijn kat nooit in een mandje slapen :(

Denise said...

wat een leuk mandje en wat zijn die poesjes schattig





hahahahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!leuk he.!!!! denise jaaaaa!!!!!!!

docka.nl said...

Wat ontzettend schattig! Vooral de foto waar je het roosje goed op ziet. Een heerlijk mandje om in te liggen.

Michaja said...

Het mandje is erg mooi maar de inhoud vind ik nog veel mooier. Ik zou ze zo allemaal wille hebben. Helaas we wonen te ver.

CreaCuties said...

Ooooh wat geweldig! Echt superlief, zowel mandje als de poes :D
Echt superleuk gemaakt joh!

Servies en Brocante said...

Hey wat leuk dat je me hebt opgezocht :)

Schoonpapa was niet boos haha gelukkig maar :P

Ik ga je ook even volgen! Prachtfoto's trouwens, vind het mandje zoo leuk echt wat voor mn schoonzus..hmm wie weet
Fijne week!

Pier & Pol said...

Wat een prachtige mandjes met geweldige inhoud!
Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Om terug te komen op die petroleumstellen, er moeten denk ik nieuwe lonten in, maar die zijn voor ca. 3 euro te koop op internet. Even googlen en je kunt je eigen pannetje met suddervlees maken. Het schijnt weer helemaal terug te komen, er stond een tijdje geleden een recept voor een petroleumstel in de Landleven of Seasons geloof ik.

groetjes Bianca