Friday, October 1, 2010

Goodiebags van PINKA

Kijk eens wat er bij de post zit:
Zoals ik al schreef ben ik voor de komende maanden op zoek naar deelnemers voor mijn goodiebags die ik uitdeel aan iedere klant die 15 euro of meer in mijn kraam of webwinkel besteed.
Ik heb al verschillende artikelen binnen gekregen. Een groot deel ervan is er alweer door:
Op de fair in Orvelte zijn er 100 goodiebags uitgedeeld!!

Wil je deelnemen aan mijn goodiebags? Zend dan een flyer of visitekaartje van jezelf met een daaraan gekoppelde goodie.

Dat kan al iets heel simpels en kleins zijn:
een gelukspoppetje of theezakje heb ik al voorbij zien komen.

Vandaag toch de klapper der goodies ontvangen: de zeeproosjes van Stip en Bloem!!

Wendy, bedankt. Dit is echt een heel leuke goodie en geeft goed weer hoe leuk je webwinkel is.

No comments: