Wednesday, February 9, 2011

Rode damesjurk met polkadots

Mijn liefde voor King Louie jurkjes is voor vrienden geen geheim meer. De stoffen zijn vrolijk en zitten vooral ook heerlijk doordat ze rekbaar zijn. Maar soms wil je wel eens iets anders. Jullie toch ook?

Tadáááá Zie hier: nieuwe damesjurkjes bij Pinka.
Rekbaar, met zorg afgewerkt én betaalbaar! (er zitten heel wat werk-uren in!)

Ik maak de jurkjes in verschillende maten (op bestelling) en ze zijn in het voorjaar verkrijgbaar in rood en blauw met kleine polkadots. Zo kom je nog eens vrouwlijk en origineel voor de dag.
Heb ik meteen mijn buurvrouw even gestrikt om als model het jurkje te showen.

Interesse? Mail karin-at-pinka.nl
Jullie reacties hoor ik graag!









4 comments:

Petra said...

Yeeh! Echt superleuk, kom maar op met die lente ;-)

Heidi said...

Leuk!! Ik ben ook dol op King Louis!

XO Heidi

Mirjam Decoratieve Verftechnieken said...

Nou buuv heeft een prima figuurtje hoor!
Groetjes Mirjam

Sarah said...

oeeeh wat een ontzettend leuk jrkje zeg!!
Daar zou ik wel wat van willen hebben, ben al tijden op zoek naar een leuke wikkelrok ivm mijn zwangerschap, maar dat ik de jurk daarna ook weer kan dragen.

Goeie optie hoor!!