Monday, February 21, 2011

Spring Give-Away (untill 27th March)




Give-away A - Retro:
Magazine: 101-woonideeën March 2011
1 mtr. Vintage ribbon
Retro scrap - pictures
2 homemade green polkadot birds

Give-away B - Nostalgic:
Magazine: Ariadne at Home March 2011
1 meter Vintage ribbon
Vintage scrap - pictures
1 homemade brooche and 2 wooden heart-buttons



Oooh, wat schijnt de zon heerlijk! Tijd om jullie eens lekker te verwennen met een Voorjaars-give-away.

Il sole splende. Aria di primavera!! Ora di viziarvi con un Give-away primaverile!!

The sun is shining and gives me that spring-feeling. Time for a spring-give-away!


Wat moet je doen?
Cosa devi fare?
What to do?

1.
Volg deze blog met Google Friend Connect and invite your friends as well
Segui questo blog con Google Friend Connect e invita i tuoi amici
Follow this blog with Google Friend Connect and invite your friends

2.
Laat een reactie achter waarom jij dit zou moeten winnen. Choose give-away A or B.
Lascia un commento perche TU devi vincere il give-away. Scegli give-away A or B.
Leave a comment why You should win this give-away. Choose give-away A or B.

3.
Maak reclame voor de give-away op je eigen blog of website, facebook, hyves, twitter.
Pubblica questo give-away sul tuo blog, sito, facebook o twitter.
Public this give-away on your blog or website or maybe even on your facebook, twitter.

16 comments:

Michaja said...

Leuke give-away. Ik ga graag voor pakketje 1 omdat mijn moeder Ariadne voor me heeft meegenomen :) En waarom ik moet winnen? Omdat ik de 101 woonideeën hier niet kan krijgen :)
Volgen doe ik je al en een linkje ga ik nu op mijn blog zetten!
Groetjes Michaja

Puur Arnika said...

Hallo Pinka,
wat grappig dat ik je nu ook in blogland tegen kom, en ik zie dat ik meteen geluk heb met een mooie give away. Ik zou wel graag mee willen doen voor pakketje 1.

Groetjes Arnika

fieve said...

Owwww leuk!!!! Ik doe heeel graag mee!Als ik mocht kiezen zal ik voor Give-away A - Retro kiezen!
Ik zal een linkje plaatsen!

Emma en Mona said...

Ik doe graag mee. Beide pakjes zijn leuk!

TiTi said...

Ik doe graag mee. Ik wil graag pakket 1 winnen.

Desirée-ScrapDees said...

de vraag is waarom ik het zou moeten winnen. Nou ik moet niks hoor, zou het wel heel graag willen winnen, maar ja wie niet hé! En dus waarom ik het graag zou willen? Ja behalve dat het natuurlijk altijd leuk is om iets te krijgen is het nu zo dat ik zooo sjaggie wordt van de sneeuw die nu valt, omdat het zo koud is, ik hoognodig hier moet poetsen en daar ook geen zin in heb en ja als ik nu iets zou winnen, dan zou ik me misschien iets minder sjaggerijnig voelen! Dus ik ga er graag voor! En beide pakketten zijn geweldig om te krijgen, maar als ik dan toch moet kiezen, dan zou ik voor nummer 2 gaan!
Oja en het staat ook al op mijn blog en heb het ook op mijn facebook staan, dus ik hoop dat jullie een boel volgers erbij krijgen, ik ben het inmiddels al wel, leuk!

Crafty Mama said...

Leuk zeg en ik doe graag mee! Het is niet zo dat ik MOET winnen, maar leuk zou het wel zijn en dan zeker pakketje 1! Ik ben nu volger en ga zometeen reclame maken voor je!
Groetjes,
Crafty Mama
Elizabeth

" me " said...

wat een toffe give away en een toffe blog ! Ik ga graag voor pakje A
En ben gek op je pokadotjurk hier een beteje onder trouwens !

( en er komt een linkje op mijn blog )

renee said...

o h o h , k zou graag winnen, en dan de ariadne variant, groetjes Renee

Anneke said...

ow, ik doe graag mee met deze give away! en dan ga ik voor pakketje A!
waarom?
Omdat ik veel kaartjes post en daarbij leuke retro plaatjes kan gebruiken.
Omdat ik zo vrolijk wordt van de vogeltjes!
En omdat ik nu al maanden ziek ben en het heerlijk vind om in 101 woonideeën inspiratie op te doen voor mijn nieuwe (ieniemienie)aangepaste appartement wat gebouwd wordt...
Reden genoeg? ;) nu duimen maar!
Ik zal vandaag een linkje op mijn blog zetten.
Zelf heb ik ook een give away op mijn blog, dus als je het leuk vindt.....

Liefs,
Handige An

ilya tuit said...

1. ik ga je volgen !

2. ik wil graag pakketje B omdat ik zelf lid ben van het tijdschrift uit pakketje A
Ik denk dat ik dit pakketje verdien omdat, we al een hele tijd aan het verbouwen zijn en ik toen ben aan een avondje bad met een boekje !!

3. ik zal over je bloggen op weggeef woensdag !

Yvonne said...

Ik kwam via via op jouw blog en ben gelijk volger geworden. Bij het lezen van het blog zie ik ineens een give away en nog een leuke ook. Zal jouw give away vermelden op mijn blog, maar dan het moeilijkste, waarom winnen? Tja, omdat ik nr. 2 gewoon heel leuk vind (vooral the pictures). Ik ga alvast duimen.

Groetjes Yvonne

Cinderell@'s wereld said...

Ik kan niet kiezennnnnnnnnn aaaahhhhhh ze zijn beide leuk...ik doe mee....fingrs crossed!
H gr Cinderell@

✿。✿ρασℓα✿。✿ said...

uuuuuuuuuuuuu
che bello!!
spero di vincere
paola

Tintel said...

Ik MOET ook helemaal niet, maar het is zo leuk om zomaar een pakje in je brievenbus te vinden.
Ik waag dus graag een kansje voor pakketje 2.
Groetjes!

Tania said...

Ik doe ook graag mee! En graag voor pakketje 1, zo'n superleuk pakketje wil iedereen natuurlijk winnen. Waarom ik moet winnen? Er moet natuurlijk helemaal niets, maar het zou heel leuk zijn, dat vind iedereen vast wel.
En ik zet ook nog een linkje bij m'n give-away's :)