Friday, April 22, 2011

Recycling


De Scandinavië markt was SUPER. Mooie locatie, mooi weer, mooie mensen en ook niet onbelangrijk: zeer goed verkocht. Erg leuk van mensen te horen dat ze mijn tasjes van mijn vorige blog voorbij hadden zien komen op de blog van Eline Pellinkhof.

Deze week geniet ik van de zon, al dan niet werkend in of achter het huis: nieuwe jurkjes, haarclips, knikkerzakken. En voor de verandering even gerecycled. Het resultaat neem ik Zaterdag mee naar de Voorjaarsmarkt bij De Deel in Assen.

3 comments:

Desirée-ScrapDees said...

leuk om dingen te herbruiken!

Nienie said...

Lief! Ik heb gehaakte jasjes om potjes heen gedaan, en ook zo'n mooi papiertje om kartonnen doosjes die als verpakkingsmateriaal dienden. Recyclen is zo leuk om te doen!

Enig die blikjes en de potloden!

PINKA said...

Ah, gehaakte jasjes. Dat heb ik inderdaad ook eens gedaan. Om oude sapglazen. Zal ik ook eens posten.