Monday, March 23, 2015

Uitnodiging bij Pinka Thuis

Pak je agenda er maar bij! Terwijl de laatste items van de zomercollectie binnenkomen, de zomercollectie van Tante Betsy, en de eerste items alweer uitverkocht raken, zoals de clogs van Sanita, lopen ook de eerste aanmeldingen voor de Open Dagen Bij-Pinka-Thuis binnen. 

Wanneer die Open Dagen nu precies zijn? Wel, al over een paar weken! Op 10 en 11 April 2015 ben ook jij weer van harte welkom bij mij thuis. Ik zorg er dan weer voor dat er een groot deel van het webshop aanbod bij mij thuis te bezichtigen, voelen en passen is. Daarnaast een aantal leuke items, vers van de pers, welke nog niet op de webshop staan. Op deze gezellige vrijdagavond en zaterdag middag zorg ik voor thee, koffie en iets lekkers. 

Kom je van ver? Dan kan je op de zaterdag het bezoekje aan Pinka combineren met de markt op de Vrije School in Assen. 

Dat we van gezelligheid houden, mag duidelijk zijn. Neem dus gerust je vriendinnen, moeder of zus mee. Wel vind ik het fijn een aanmeldingsmailtje te ontvangen zodat ik niet met tekort aan taartjes zit.



No comments: